בשבילי, מוצר ישראלי- תהליכי עיצוב ויצירה מקומיים

בשבילי, מוצר ישראלי- תהליכי עיצוב ויצירה מקומיים

בשבילי, מוצר ישראלי- תהליכי עיצוב ויצירה מקומיים

"ייצור ישראלי זה לא רק טרנד, ייצור ישראלי זה בעיקר ייעוד!"
 
שלום לכולן וכולם,
נרגשת לשלוח אליכם פוסט שני ולהמשיך אתכם במסע של עיצוב והשראה. 
הפעם, שמחה לשתף אתכם בתהליכי הייצור ולהתמקד בנושא הקרוב לליבי, ייצור ישראלי! 
בנוסף, ממשיכה לשתף אתכם בהמלצות לגביי אירועים ומותגים מעניינים. אירועי תרבות ועוד, שעניינו אותי החודש ואולי יעניינו גם אתכם.
 
לימים שקטים ובשורות טובות
מיכל איתני
אנחנו בית של תעשיינים. מאז שאני זוכרת את עצמי, ביליתי בין מכונות האריגה ורעש הנולים במפעל שטיחי כרמל באור עקיבא. האנרגיה העוצמתית יחד עם הוויזואליה הצבעונית של עשרות חוטי הצמר המתחברים לנול ונארגים לשטיח, הם משהו שחודר לך לדם והאהבה לתהליכי ייצור, באשר הם, טבועה בי עד היום. 
מאז, בכל נסיעותיי, אני מבקרת בכל המפעלים וחווה את תהליך הייצור עצמו. לכל מדינה סגנון ואפיוניי הייצור שלה. באיטליה, ביליתי ימים במפעלי ייצור כיסאות, תהליך מדהים של עיבוד העץ, חיתוך וכיפוף על ידי מכונות אדירות בטכניקות שאופייניות לאזור. בהודו ,ביקרתי במפעלים מרוחקים המשלבים טכנולוגיה מתקדמת של מכונות סי אנד סי יחד עם עבודה ידנית וטכניקות מסורתיות. 
 
בסין, נחשפתי למפעלים עצומים באזורים שונים. כאשר כל אזור מתמחה בחומרי ייצור שונים; עבודות עץ, עיבוד עץ ממוחזר, ניפוח זכוכית, עבודת רפדות וכו. כל אזור וההתמחות שלו כאשר המכנה המשותף לכולם הוא העוצמה, הגודל והסדר המופתי.
 
אבל, התשוקה שלי מחוברת לייצור במפעלים פה בארץ! 
שואלים אותי למה את מייצרת בישראל? הרי עלויות הייצור מאד גבוהות, כל חומרי הגלם מיובאים, אין פה היסטוריה ידע ותרבות הקשורים לייצור אז למה? אין בזה הגיון מסחרי. הכל נכון, אבל בכל זאת לאורך השנים הקפדתי לייצר בישראל. אני מאמינה בייצור ישראלי כחול לבן!
 
חונכתי שייצור הוא הבסיס לכלכלה ולהסרת התלות המסחרית בעולם. בנוסף, הקרבה למקורות הייצור, יחד עם האתגר לייצר תחת אילוצי חומרי גלם ותקציב חכם קסמו לי. הייצור הישראלי מאפשר לי לשנות, להתאים ולייצר בהתאמה אישית כל מוצר וכל דגם בהתאם לצורך של הלקוחות שלי וזה הוא הקונספט הייחודי של Bteen התאמה אישית! 
 
כל זה יחד מניע אותי להמשיך ולמצוא את הספקים הנכונים, לתכנן את הדגמים, שילובי הבדים והחומרים הנכונים לכל מוצר, כך שאוכל לייצר ברמות מחיר של value for money ולהביא יופי ואיכות. 
את המיטות שלנו אנו מייצרים במפעל ותיק בבעלות משפחתית אותו הקים אב המשפחה לפני 60 שנה וכל הילדים השתלבו ועזרו לפתח אותו לכיוונים שונים. גם את שולחנות כתיבה שלנו אנו מייצרים במפעל, גם הוא משפחתי, שהתמחה בעבודות ברזל ובשנים האחרונות הבן הבכור של המשפחה הגדיל והרחיב את יכולות הייצור באופן משמעותי.
 
את הכריות המדהימות שלנו אנחנו תופרים מבדי ריפוד איכותיים במתפרה קטנה ומטריפה המתמחה בתפירה עילית. את קולקציית מדפי הגלישה שלנו אנו מייצרים במפעל קטן בצפון הארץ בו כל העבודה נעשית באופן ידני עם שימת דגש לפרטים והרבה אהבה.
 
ייצור ישראלי זה לא רק טרנד, ייצור ישראלי זאת לא רק מטרה, ייצור ישראלי זה בעיקר ייעוד! אני מאמינה שאנחנו חייבים להילחם עליו ועבורו ולמצוא כל דרך לתמוך במפעלים המקומיים שהתחרות העולמית מאתגרת אותם ואותנו.
 
מזמינה אתכם לעקוב אחרינו גם במדיה וליהנות מתיעוד תהליכי הייצור והעיצוב המגוונים שלנו.
באהבה
___________________________________________________________________
קיבצתי עבורכם המלצות אומנות, הגות ויופי
___________
פודקאסט: מפלגת המחשבות
ד״ר מיכה גודמן ואפרת שפירא רוזנברג
בעידן בו כמעט ולא ניתן לצרוך אקטואליה עכשווית על נושאים בוערים ללא אג׳נדה ודעה ברורה, הפודקאסט האינטליגנטי, ליברלי, מאוזן וכמעט אובייקטיבי של ד״ר מיכה גודמן ואפרת שפירא הוא פרח נדיר בסביבה רעילה וצודקת.
 
הדיונים המתרחשים בין שני אנשים אינטליגנטים אלו, המביאים גם נקודות מבט המסתמכות על תאוריות של גדולי הפילוסופים וההוגים, פתחו לי צוהר לנקודות מבט וידע רחב על סוגיות בוערות בחברה הישראלית. מומלץ ביותר!
להאזנה בספוטיפיי
 
___________
אומנות ישראלית:
״יצירה היא דרך חיים״ 
עוז נאמי, הוא אומן ישראלי מעניין היוצר תמונות מפוקסלות בסגנון ייחודי של עבודת עץ. כל יצירה נוצרת בהשראת יצירות היסטוריות מובחרות, כאשר האומן מביא פרשנות מודרנית, קצת פופאפית, ליצירה הקלאסית- מתוך הבנה שחיים מודרניים שזורים בעולם הדיגיטלי.
את אפקט הפיקסלים הייחודי שלו בונה עוז על ידי חיתוך, עיצוב וצביעה של מאות עד אלפי קוביות עץ היוצרות יחד אפקט מרהיב וייחודי.
 

השאר תגובה

* שדות חובה

שימו לב: יש לאשר הערות לפני פרסומן.