תקנון ותנאי שימוש

תקנון ותנאי שימוש   

כללי

  1. אתר bteen.co.il (להלן: “האתר”) משמש כחנות וירטואלית המופעלת על ידי ביטין עיצוב בע"מ ח.פ 516359982 (להלן: “בעלי האתר”) ומציע לגולשי האינטרנט מוצרים למכירה דרך האתר ו/או דרך הטלפון.
  2. האמור בתקנון זה מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד והוא מתייחס באופן שווה לשני המינים.
  3. הרכישה באמצעות האתר כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה.
  4. תקנון זה מהווה את הבסיס לשימוש באתר והוא בלבד מסדיר את היחסים המשפטיים בין ביטין עיצוב בע"מ לבין המשתמשים באתר.
  5. Teen ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר או עקיף, שיגרם למשתמש באתר ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, שלא על פי תקנון זה.
  6. Teen שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הבלעדי, וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת.
  7. Teen אינה מחויבת להחזיק מלאי של כלל הפריטים המוצגים באתר.
  8. בעלי האתר עושים ככל יכולתם לוודא שהמידע המוצג באתר יהיה המידע השלם והמדויק ביותר אך יובהר, כי עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות. במקרה שכזה, לא יישאו בעלי האתר באחריות כל שהיא הנובעת מהן או קשורה אליהן.
  9. כל מחירי המוצרים כפי שמופיעים באתר נקובים בש"ח. המחירים כוללים מע״מ, אם הוא חל על פי דין ואינם כוללים דמי משלוח, ככל שקיימת למשתמש האפשרות לאיסוף עצמי של המוצרים.
  10. בעלי האתר רשאים לעדכן את מחירי המוצרים באתר ואת תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שבוצעה הוא המחיר שהתפרסם בעת השלמת תהליך ההזמנה (הכולל את מסירת פרטי כרטיס אשראי). אם עודכנו המחירים לפני שהושלם תהליך ההזמנה, יחויב הלקוח לפי המחירים המעודכנים. למען הסר ספק, Teen לא תישא באחריות כלשהי הנובעת ו/או קשורה לפערי המחירים כאמור.
  11. בעלי האתר רשאים להציע באתר מבצעים, הטבות והנחות. עם זאת, הם רשאים בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלה, להחליפם או לשנותם, בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת על כך. כמו כן, ייתכן כי מבצעים הקיימים באתר האינטרנט לא חלים לגבי רכישה בחנות הפיזית של בעלי האתר או במקומות אחרים בהם נמכרים המוצרים. האמור חל גם לגבי המקרה ההפוך – ייתכן ומבצעים בחנויות פיזיות לא קיימים באתר האינטרנט. אין החלפה או החזרה של מוצרים במבצע.
  12. תנאי השימוש באתר חלים על השימוש באתר ובשירותים הכלולים בו באמצעות כל מחשב או מכשיר תקשורת אחר (כדוגמת טלפון סלולארי, מחשבי כף יד למיניהם וכיו”ב). כמו כן הם חלים על השימוש באתר בין אם באמצעות רשת האינטרנט, ובין אם באמצעות כל רשת או אמצעי תקשורת אחרים.
  13. החנות ו/או בעלי האתר ו/או מקימיו ו/או מי מפעיליו ו/או מי ממנהליו ו/או מי מטעמם אינם אחראים לכך שהשרת אשר באמצעותו עובד האתר יהיה נקי מוירוסים או מרכיבים או אלמנטים זרים אחרים אשר עלולים לפגוע או לפגום במחשב האישי של הרוכש או בציוד אחר של הרוכש כאשר הוא נכנס ו/או מזמין או שירותים ו/או משתמש באתר. כמו כן, החנות לא תישא באחריות לפעילות בלתי חוקית באתר הנעשית על ידי רוכש כלשהו או צד ג' כלשהו שאינו בשליטתה של החברה. החברה תהא רשאית להפסיק או למנוע את התקשרות או גישה של רוכשים לכל חלק שהוא באתר או באתר כולו בכל שלב.
  14. שיפוי ופיצוי בגין שימוש בלתי ראוי באתר, כל העושה שימוש בלתי ראוי באתר מתחייב לשפות ולפצות את החנות ו/או בעלי האתר ו/או מקימיו ו/או מי ממפעיליו ו/או מי ממנהליו ו/או מי מטעמם בגין כל תביעה ו/או הוצאה ו/או נזקים מכל מין וסוג כלשהו כולל הוצאות משפטיות, אשר ייגרמו לחברה או בעלי האתר ו/או מקימיו ו/או מי ממפעיליו ו/או מי ממנהליו ו/או מי מטעמם

 

  1. לכל שאלה ו/או הבהרה ו/או בירור ניתן לפנות ישירות ל ״ B.Teen Design" ״ במייל B.Teen@B-Teen.co.il  או בטלפון

073-2821912.

 

תנאי השימוש באתר - רכישת שירותים וקבלת מידע

 

  1. רשאי לקנות באתר כל אדם מעל גיל 18 שנים או תאגיד רשום בישראל, המחזיק כרטיס אשראי בר תוקף אשר הונפק בישראל באחת מחברות האשראי הפעילות, או תאגיד רשום בישראל
  2. האתר מאפשר ללקוחות קנייה נוחה, קלה ובטוחה של מוצרים באמצעות האינטרנט.
  3. משתמשי האתר רשאים לבצע שימוש בשירותי האתר למטרות חוקיות בלבד לפי כל דין, בהתאם לתנאי התקנון, בתום לב ולשימושם האישי בלבד, ולא למטרה אחרת, לרבות אך לא רק, לצורך מכירה חוזרת ו/או הצגה ללא היתר באתרים אחרים ו/או ביצוע רכישות שאחת או יותר ממטרותיה הנה מרמה ו/או ביצוע כל מעשה ו/או מחדל שיש בו כדי לפגוע באתר ו/או בפעילותו התקינה ו/או בצדדים שלישיים.
  4. הרכישה מתבצעת עד גמר המלאי אלא אם נאמר אחרת.
  5. אספקת המוצרים מותנית בזמינותם בעת ביצוע ההזמנה.
  6. התמונות המוצגות באתר הינן להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין מראה ומפרט המוצרים כפי שנראים בתמונה לבין המוצרים בפועל. ככל שנפלה טעות כלשהי כגון בתיאור הפריט או במחירו, הדבר לא יחייב את Teen, ובכל מקרה לא תישא באחריות כלשהי העולה על ערך הפריט הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או תוצאתי. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, מוסכם ומובהר, כי B.Teen תשתדל לעשות את מיטב יכולתה על מנת להציג תמונות מדויקות ומידע מדויק ככל האפשר.
  7. בטרם רכישה באתר הנך נדרש למלא טופס הזמנה עם פרטי המשתמש ואמצעי התשלום, הפרטים הנדרשים בטופס ההזמנה באתר הינם תנאי מוקדם לביצוע הרכישה באתר. לשם הבטחת ביצוע ההזמנה במהירות, ביעילות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת כל הפרטים באופן נכון ומדויק. אחריות למילוי הפרטים חלה על המשתמש בלבד. Teen לא אחראית על הזנת פרטים שגויים ועל תקלות כלשהן שהתרחשו כתוצאה מכך, וכן לא תישא בכל הוצאה הקשורה לכך.
  8. הרכישה באתר תבוצע בכפוף לאישור העסקה ע"י חברת האשראי. במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברת האשראי יקבל המשתמש הודעה מתאימה וחשבונו לא יחויב בגין העסקה.
  9. השלמת הליך המכירה מותנה באישור ואימות העסקה באמצעות הודעת אימות אשר תשלח לדואר האלקטרוני של המשתמש לאחר ביצוע ההזמנה. למען הסר ספק אין בחיוב הלקוח ו/או בשליחת הודעת האימות בכדי לאשר שהמוצר קיים במלאי ו/או לחייב את Teen באספקת המוצר. עם סיום הליך המכירה ישלח לדואר האלקטרוני של המשתמש מסמך המכיל את פרטי העסקה כנדרש על פי חוק.
  10. שליחה של הודעות על ידי האתר בכל דרך שהיא לרבות דוא"ל ו/או SMS כחלק מתפעול האתר ו/או כחלק ממתן שירות למשתמשי האתר כגון: שליחת הודעת אימות, כהגדרתה לעיל, תזכורות לצורך השלמת הזמנה וכד' אינה מהווה "מסר פרסומי". המשתמש מאשר בזאת שליחת הודעות כאמור על ידי האתר.
  11. Teen שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את שיווק ומכירת המוצרים בכל עת, וכן לשלול זכות רכישה באתר על פי שיקול דעתה הבלעדי או כאשר:
  12. המשתמש חב חוב כספי לאתר ו/או Teen וכבר חלף המועד לתשלומו
  13. כאשר קיים חשש, מצד Teen שהתמורה בגין הרכישה לא תתקבל ו/או שכרטיס האשראי שברשות המשתמש נחסם ו/או הוגבל לשימוש בדרך כלשהי.
  14. אם נפלה טעות כלשהי, לרבות תקלה טכנית בהצגת הפריט באתר בין אם במחירו ובין אם בתיאורו, ו/או במשלוח המוצר.
  15. במקרה של מניעה ו/או עיכוב מחמת כוח עליון, כדוגמת, אך מבלי לגרוע מכלליות האמור: פעולת מלחמה, איבה, טרור, חבלת סייבר, תקלה מכוונת או בלתי מכוונת באתר , שביתות והשבתות, אירועי טבע חריגים, תקלות בסליקת כרטיסי אשראי וכל סיבה אחרת שאינה תוצאת מעשה או מחדל של האתר.
  16. במקרה בו קיים חשש שהרכישה מבוצעת במסגרת רכישה סיטונאית ו/או לצורך מכירה חוזרת על ידי המשתמש או מי מטעמו.
  17. אם אזל המוצר מהמלאי לאחר או לפני שהתבצעה מכירה (אך טרם המשלוח ללקוח). בוטלה ההזמנה כאמור, האתר לא יהא אחראי ולא יישא בכל נזק שנגרם למשתמש ו/או לצד שלישי, לרבות אך לא רק נזק בגין רכישת המוצר אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר.

 

אספקת והובלת המוצרים

  1. משלוח המוצר בהתאם למדיניות המשלוחים
  2. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שמצוינים כאן ו/או באתר כוללים רק "ימי עסקים", קרי, ימי חול, מראשון ועד חמישי, ואינם כוללים את ימי שישי ושבת, ערבי חג וימי חג (חול המועד), יום העסקים מסתיים בשעה 19:00.
  3. Teen תדאג לאספקת המוצר הנרכש באתר לכתובת, כפי שהוקלדה על ידי המשתמש, ותוך עמידה במועד המשלוח הנקוב, אלא אם צוין מפורשות אחרת ו/או למעט עיכובים כאמור להלן.
  4. אספקת המוצרים תעשה באמצעות שליח "עד הבית" או באמצעות איסוף עצמאי מהסניף/מר"לוג.
  5. במידה והמשלוח התבצע באמצעות שליח "עד הבית", השליח יגיע לכתובת כפי שהוקלדה על ידי המשתמש.
  6. Teen אינה אחראית על עיכובים של חברת השילוח, ובכל מקרה לא תהא אחראית לאיחור בביצוע אספקת המשלוח בנסיבות העולות כדי כוח עליון ו/או בנסיבות אחרות שאינן בשליטתה, כגון שביתות ו/או תקלות.
  7. באזורים המוגבלים לגישה מבחינת Teen ו/או חברת השילוח יהיו רשאים לספק את המשלוח ללקוח/ה במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עמה.

 

דין וסמכות שיפוט

פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו יעשו בהתאם לדין הישראלי בלבד ויתבררו במידת הצורך בבית משפט מחוז תל אביב.